מגזין לקוחות

הקמת מועדון לקוחות נאמנים, מתבססת על רצון לייצר דו-שיח מעניין ופורה של הארגון מול הלקוח. הדיאלוג האינטראקטיבי משמר חוויה משותפת לאורך זמן, תוך הבנת צרכי הלקוח, מדידת ההצלחה ושיפור ההכנסות הנובעות ממנו. הכוח הטמון בלקוחות קיימים ומרוצים מתבטא ברכישות חוזרות, בהגדלת הכנסות כספיות, בהמלצות פה לאוזן בסביבתם הקרובה, בחיזוק המותג ובשיפור השירות והתדמית.


התוכן הוא המלך

הרשת מוצפת בתכנים שמכפילים עצמם כל חצי שנה.
לכן העיקר ביצירת מגזין לקוחות הוא כתיבת תוכן רלוונטי, כזה שנותן ערך מוסף אמיתי ללקוח וכזה שנותן תועלת עסקית לחברה שיודעת מה הלקוח שלה מעוניין לצרוך.

חשוב להקפיד ולוודא כי:
 התוכן יהיה קצר ותמציתי
 התוכן יהיה עדכני
 התוכן יהיה רלוונטי

 


חברת כותבת ומפיקה מגזיני לקוחות רבים
אנו מחזיקים כותבים בתחומי תוכן מגוונים, כאלה היודעים לכתוב במתאם עם אופייה של המדיה הדיגיטלית.
אנו עורכים והוגים תכנים שהחברה מעבירה לפני שהם מוטמעים במגזין הלקוחות.


הפקת מגזין הלקוחות אפשרית בפלטפורמות שונות
 מגזין לקוחות מקוון אותו אנו בונים ב-html
 מגזין לקוחות בפורמט דיגיטלי (פלאש)


בין שירותינו - ניהול מועדון לקוחות, ניהול ניוזלטר, דיוור ישיר, קטלוג דיגיטלי ועוד.

 

מעצבת, כותבת, ומדוורת את מגזיני הלקוחות מידי חודש ללקוחות החברה.