ברקוד דיגיטלי

יתרונותיו של הברקוד הדיגיטלי - עבורך

הברקוד הדיגיטלי מייצר עניין וסקרנות - הוא יפה מבחינה אסתטית ומהווה תוספת אטרקטיבית לכרטיסי ביקור, עלונים, עיתונים ניוזלטרים או כל צורת שיווק אחרת.

עולם תוכן אינסופי – חשיפת הלקוח למגוון תכנים עשירים ואינטראקטיביים שלא ניתן לייצר במודעת דפוס רגילה

נגישות למידע – בקליק אחד הלקוח מקבל מגון רחב של תכנים ממוקדים לצורך שלך ללא צורך בחיפוש באינטרנט

זמינות – המידע השיווקי שלך תמיד נמצא אצל הלקוח בכיס והולך אייתו לכל מקום.

חדשנות – ה-smartphone הוא הדבר החם! כמעט לכולם יש אותו! זה אומר שכולם יכולים לראות אותך בכל זמן ובכל מקום.

הגדלת מעגל הלקוחות - כל אחת ואחד יכולים לשתף את התכנים שלך עם מי שהם בוחרים בקלות ובמהירות.

שליטה וגמישות בניהול הקמפיין – תוכל בכל עת לעדכן את הקמפיין, רכיבים ותכנים שאתה מפרסם. הלקוח תמיד יראה את הפרסום המעודכן ביותר.

ממוקד וחכם – באמצעות ממשק גרפי עשיר תוכל לדעת מי סרק, איפה ולאיזה תוכן הוא נחשף יצירת ברקוד קלה ופשוטה.

 

יתרונותיו של הברקוד – עבור הלקוח

פשוט – על ידי סריקה באמצעות ה-smartphone הלקוח נחשף לעולם שלם של תוכן ומידע רלוונטי בעבורו.

מחייה את המסר - צפייה בתכני וידאו אינטראקטיביים, מצגות, מפרטים טכניים ועוד.

הנעה לפעולה - ביצוע רכישה, תשלום חשבון, מפות ומיקומים, צפייה בסרטונים ועוד והכול. 

בקליק אחד - 24/7 המיקום או הזמן לא משנים- המידע תמיד יהיה זמין בעבורו במכשיר הנייד!

 

איך זה עובד?

לאחר הרשמה קצרה למערכת לניהול הקמפיין יישלח ללקוח ברקוד אשר יכיל מזהה חד ערכי לכל קמפיין, הברקוד ניתן להדפסה על כל מדיית פרסום שהיא ובכל רזולוציה נדרשת.
לאחר יצירת הברקוד יבחר הלקוח בעזרתנו ו/או באופן עצמאי את סוגי הרכיבים אותם הוא רוצה להציג ללקוח ברגע הסריקה.
רשימת הרכיבים אותם ניתן לייצג באמצעות המערכת הינה עשירה מאוד ומכילה בין השאר את האופציות הבאות:

 סרטון – סרטון שיווקי/תדמיתי של החברה.

 קובץ – מצגת שיווקית, מסמך אקסל, מסמך PDF המכיל הוראות, פלייר, פרסומת ועוד

 מצא אותי – מדגיש על גבי מפה את המיקום של החברה, האירוע ומספק הוראות הגעה מדויקות.

 Like - מבצע באופן אוטומטי LIKE לדף ה-Facebook של החברה.

 בצע רכישה - מבצע רכישה של המוצר כפי שהוגדר בקמפיין (נדרש להזין פרטי כרטיס אשראי).

 שיחה - יוזם שיחה באופן אוטומטי לאיש קשר שתבחר.

 איש קשר - מוסיף את פרטי איש הקשר שנבחר לספר טלפונים של הלקוח.

 אתר - קישור לאתר הספק או לדף אינטרנט המכיל פרסום ממוקד.

 תמונה - יכול לשמש כפלייר שיווקי בעל תוכן, תוכניות דירה ועוד.

 טופס רישום - מילוי פרטים אישיים, שליחת בקשה להתקשרות, הרשמה לאירוע ועוד.

 הוסף אירוע - מוסיף את האירוע באופן אוטומטי ליומן האישי ומציג תזכורות.

 ניתן לעדכן ו/או לשנות כל אחד מרכיבי הקמפיין באופן מלא גם לאחר הדפסת הברקוד, דבר אשר מאפשר גמישות מלאה ודינמיות של הקמפיין לאורך זמן ללא צורך בהדפסה מחדש.

 אין מגבלה של כמות הרכיבים שניתן להציג על פני ברקוד אחד.

 


דוגמא לברקוד של וולה פרופשיונלס

 

דוגמאות לשימוש בברקודים שלנו בעולם הפרסום העסקי

ברקוד על כרטיס ביקור - בסריקה פשוטה מוסיף הלקוח באופן אוטומטי את פרטי הסוכן לאנשי הקשר שלו, מקבל מצגת שיווקית, סרטון קצר על העסק, קישור לאתר החברה ויכול ליזום שיחה עם איש הקשר.

ברקוד בכנסים - בסריקה פשוטה הלקוח יכול לצפות בכל תכני הכנס, להוריד מצגות או סרטונים, ליצור קשרי עם חברות המפרסמות בכנס ועוד.

ברקוד בפרסומות למוצר בעיתון - בסריקה של הברקוד מקבל הלקוח מפרט טכני מלא של המוצר, תמונות להמחשה ובנוסף מקבל אפשרות לבצע רכישה מיידית ללא כל מאמץ.

ברקוד על פלייר של פרסומת נדל"ן - סריקה פשוטה הלקוח מקבל את תוכניות הדירה לנייד שלו, יכול ליזום שיחה עם אנשי השיווק של החברה, צופה בסרטון תדמית של החברה, ממלא פרטים על מנת שנציג יחזור אליו ועוד.

ברקוד על שילוט למבקרים בתערוכות - בסריקה פשוטה הלקוח מקבל מפרט טכני עשיר על המוצג, סרטון קצר, תמונות מזוויות שונות ועוד.

ברקוד בעיתון/מגזין המפרסם מסעדה - בסריקה פשוטה הלקוח מקבל את התפריט המלא, סרטון של המלצות מבקרי מסעדות או שפים, הזמנת שולחנות בחדרי VIP ועוד.

ברקוד בפרסומות לסרט - בסריקה פשוטה הלוקח מקבל תקציר סרט, צופה בטריילר ומזמין כרטיסים.

 

שלושת הדגשים – כללי זהב!

אחד המדדים החשובים והמרכזיים בקמפיין מבוסס ברקוד הינו מספר הסריקות/החשיפות של הלקוחות לתוכן הברקוד, ולכן חשוב מאוד להקפיד על מספר כללים חשובים על מנת לשפר ולהביא את הלקוחות לסריקת הברקוד ועל ידי כך להיחשף לתוכן הממוקד והשיווקי שאתם מציעים.


הניסיון הרב שלנו בתחום מאפשר לנו להמליץ לכם כיצד לחולל את משולש הזהב.

הצלע הראשונה - טיזר נכון

הכיתוב המזמין לקוח לסרוק ברקוד חשוב לא פחות מהברקוד עצמו. כיתוב זה צריך להיות צמוד, בולט וברור מספיק בשביל למשוך את עיני הלקוח ולהניע אותו לפעולה, מומלץ כי הכיתוב יהיה מעל הברקוד ובפונט גדול וקריא.

לדוגמא:
 לקבלת הטבה ייחודית וחד פעמית, סרוק את הברקוד.
↩ לקבלת הוראות הפעלה והזמנת שרות, סרוק את הברקוד.
↩ סרוק את הברקוד והצטרף למועדון הלקוחות שלנו!


הצלע השנייה - מיקום וגודל הברקוד

גודל הברקוד הינו  פרמטר מרכזי גם כן מאוד בהצלחת קמפיין משולב ברקוד.

ברקוד אשר מופיע כחלק מרכזי, מודגש, עם טיזר מעניין שמזמין לסרוק (הצלע הראשונה) יסרק בעשרות אחוזים יותר מברקוד ש"מחביאים" בפינת המודעה.
מניסיוננו בתחום, ברקודים בגודל של מעל 30% משטח המודעה מממשים את הפוטנציאל באופן כמעט מלא.
שימו לב! הגודל המינימאלי המומלץ לברקוד שמאפשר סריקה בקלות הינו 2.5 ס"מ.


הצלע השלישית - Incentive ללקוח

לקוח ביצע את פעולה הסריקה הקדיש את זמנו לקריאה והבנה של תוכן הברקוד, המשמעות היא שהוא בידיים שלך! אל תתעלם מזה, תעריך ותבין שיש פה רצון ובכדי לסגור מעגל, תן ללקוח incentive מידי באותו רגע.

לדוגמא:
קופונים
↩ מידע שמעניין אותו בנודע למוצר
↩ טפסי הרשמה / הזמנות
 

כך, גם אתה וגם הלקוח תפיקו את מירב התועלת מהברקוד. 

 

דוגמאות לשימושים נכונים בברקוד דיגיטלי