אודותינו

מקבוצת az'ma, היא החברה המובילה והמתקדמת ביותר להקמה וניהול של מועדוני לקוחות. החברה הוקמה בשנת 2005 על-ידי ענת זיו, במטרה לאפשר תקשורת דו-כיוונית בין חברות לבין לקוחותיהם.

הבסיס העסקי שעליו אנחנו בונים את החזון הוא:
הבנה טובה יותר של הלקוח
הקשבה לרצונות הלקוח
איתור צרכי הלקוח
וכך הארגון יכול לספק ללקוחותיו את מה שהם באמת רוצים וצריכים, ולפתח בין הארגון ללקוחותיו מערכת של נאמנות הדדית.
 

כיום, בזכות השיטה שפיתחנו והניסיון הרב שצברנו בתחום, אנחנו מייעצים, מלווים ומחברים לקוחות רבים למבחר גדול של חברות.

את התובנות האלה לקחנו ופיתחנו להן יישומים טכנולוגיים מתקדמים – אמצעים שדרכם יהיה לארגון נוח לתקשר עם לקוחותיו וללקוחות יהיה נוח לתקשר עם הארגון.
 

מה אנחנו עושים?

בניית תכנית פעולה ויעוץ אסטרטגי לתקשורת יעילה עם הלקוחות 
הפקת מגזין לקוח מקצועי מקוון
כתיבה והפקה של סקרים ומשובים מקוונים
מגזין דיגיטלי
בניית ארכיון של ניוזלטרים והמגזינים למטרות קידום במנועי החיפוש
חיבור מועדון הלקוחות לרשתות חברתיות
חיבור המועדון לאתר האינטרנט של החברה
כתיבת תכנים 
יצירת שיתופי פעולה
גיוס הטבות למועדון הלקוחות

הצוות שלנו

אנשי פיתוח - שאמונים על פיתוח המערכות הטכנולוגיות בהן אנו מחזיקים.

אנשי תוכן - שכותבים לעיתונים והמגזינים שאנו מפיקים, כותבים ועורכים תכנים לאתרים שאנו בונים.
אדמיניסטרציה - אחריות לכל התקשורת עם הלקוחות, איסוף החומרים, וזמינות לכל שאלה ובקשה.
הדרכה - ההדרכות והסדנאות שאנו מקיימים מונחות על ידי צוות מקצועי, מיומן וצבעוני, כזה שיעשה הבדל בחיים שלכם.
ואחרונים וחשובים כל כך - צוות המעצבים – אלה שנותנים הטון, את הגוון, שמעבירים בעשייה שלהם את המסר הלא כתוב, המשפיע, הראשוני, שגורם לרגש לזוז לכאן או לכאן ומניע אותנו הגולשים לבחור – כן או לא.

 

משנת 2005, אנו מייעצים ומספקים שירותים לגופים מובילים במשק הישראלי במגוון רחב של תחומים, ויש ביכולתנו לפתוח גם בפניכם עולם שלם של פתרונות יעילים לניהול קשר איכותי ואמיתי עם לקוחותיכם.